Veilige betaling van huurauto – autospanje.nl

Wij bezitten zelf geen auto’s, we vergelijken alleen prijzen van verschillende bedrijven zoals: Marbesol, Drivalia, Hiper Rent a car, Record, Autoclick, Autos Aguirre, Enterprise, Autos Menorca, AutoReisen, Surprice, Delpaso, CICAR, Alamo, ClickRent, Owners Cars, Centauro, King rent, InterRent, Budget, Cooltra Scooter, National, Firefly, Canarias.com, Keddy By Europcar, Dollar, Thrifty, Orlando, Flizzr, Europcar, Orcar Canarias, Atesa, La Palma 24, Sixt, Malco Rent a Car, Goldcar, Niza, Nomadcar, Faycan, Autos Valls, Hertz Dream Collection, Avis, Rhodium, TopCar, Maggiore, OK Rent a Car, Dickmanns, Class Rent a Car, Hertz en Solmar etc. in Spanje. Wanneer u een auto bij een bedrijf hebt gehuurd, haalt u deze bij dat bedrijf op.

Wanneer moet ik betalen voor de huur?

Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden beschikbaar die duidelijk worden vermeld in het boekingsproces:

Prepaid borg – Betaal nu een bedrag om het voertuig vast te leggen en betaal het resterende bedrag van de huurautoboeking binnen de 7 dagen voor de ophaaldatum.

Gedeeltelijk betaald – Betaal een kleine borg tijdens het boeken om het voertuig veilig te stellen en betaal de balans bij het ophalen van de auto aan de autoverhuurbalie.

Prepaid – Betaal het volledige bedrag voor de auto tijdens het boeken

Post-Paid – Leg het voertuig vast zonder betaling. Het saldo wordt volledig betaald bij uw aankomst bij de autoverhuurbalie.

Kan ik boeken zonder een kredietkaart?

Ja. U kan een reservering maken zonder creditcard. Houd er rekening mee dat, zelfs als u ervoor kiest om met een debetkaart te betalen, u op het moment van ophalen een geldige creditcard moet opgeven in de bestuurders naam, aangezien de verhuurder een creditcard nodig heeft om de huurwaarborg te nemen. Creditcards die worden aanvaard bij het ophalen van de auto zijn MasterCard, Visa en in sommige gevallen American Express.

Ik heb de uiteindelijke huurfactuur nog niet ontvangen van de autoverhuurder

U dient de definitieve huurfactuur te ontvangen zodra u het gehuurde voertuig afzet. Als u de eindfactuur niet bij de inlevering hebt ontvangen, neem dan rechtstreeks contact op met de autoverhuurder.

Ik heb een e-mail ontvangen van uw afdeling fraude – wat moet ik doen?

De afdeling fraude beschermt uw persoonlijke gegevens tegen ongeautoriseerde toegang en openbaring. We werken nauw samen met wettelijke instanties om online criminele activiteiten te voorkomen en om de veiligheid van onze boekingsmachine te waarborgen. In sommige gevallen kunt u gecontacteerd worden door onze fraude-afdeling met betrekking tot een veiligheidscontrole als er onregelmatigheden zijn in uw boekingsgegevens / geschiedenis. Neem in dit geval onmiddellijk contact met ons op om uw gegevens te bevestigen en uw transactie veilig te verwerken.